Zdrowe przekąski: chrupanie bez wyrzutów sumienia


Czekoladki, chipsy, słodkie napoje, czy z pozoru niegroźne paluszki, to największy grzech odchudzających się i największy niszczyciel wszelkiego rodzaju diet. Produkty te stanowią bombę kaloryczną, niestety nie dostarczają naszemu organizmowi żadnych witamin. W zamian mamy całą masę zbędnych kalorii, tłuszczu i cukru!

Wybierz zdrowe przekąski zamiast słodyczy!

Niezdrowe przyzwyczajenia dietetyczne, możemy zastąpić orzechami, suszonymi morelami, rodzynkami, czy migdałami, które stanowią świetną przekąskę. Są to produkty również bardzo kaloryczne, jednak dostarczają nam wiele cennych składników w postaci witamin, korzystnych tłuszczy roślinnych jak i soli mineralnych. Są cennym źródłem żelaza, cynku, krzemu oraz witamin z grupy B.

Słodycze równie dobrze mogą zastąpić świeże owoce i warzywa. Produkty te będą doskonała alternatywa dla osób, które nie wyobrażają sobie sensu filmowego bez podjadania.
Wielu z nas nie zdaje sobie sprawy ile ukrytego cukru ( a więc zbędnych kalorii) znajduje się w napojach, czy sokach, które pijemy na co dzień. Tak naprawdę są one bombą kaloryczną, przepełnioną cukrem oraz sztucznymi barwnikami. Wystarczy popatrzeć na skład zamieszczony na opakowaniu.

Zdrowe przekąski do pracy

Najczęściej w pracy nie mamy wiele czasu na posiłek. Kawa, ciastko, batonik, to co jest najszybciej pod ręką. Niestety takie odżywianie powoduję problemy z wagą, a osoby na diecie nie mogą sobie na to pozwolić.

Jest, więc na to sposób. Możemy zabierać zdrowe przekąski do pracy. Dobrym pomysłem będą; wafle ryżowe, dietetyczne batoniki musli bez cukru, pyszny koktajl z jarmużuciasteczka owsiane, pyszna sałatka z kurczakiem, soki i przeciery warzywne, jogurt z owocami, płatki owsiane z owocami itp. Wszystkie posiłki możemy przygotować dzień wcześniej i zabrać ze sobą do pracy. W chwilach głodu możemy po nie sięgnąć, bez szkody dla naszej figury.

Jeśli masz problem z podjadaniem i chcesz to zmienić? – przekąski między posiłkami, to dla ciebie słodycze,które powodują, że nie możesz schudnąć? Musisz koniecznie zobacz mój artykuł: Jak zmniejszyć ochotę na słodycze? – 10 sprawdzonych sposobów na pokonanie nagłej ochoty na „coś słodkiego”.

Zdrowe przekąski: chrupanie bez wyrzutów sumienia
Oceń ten wpis

You may also like...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *