Ruch a zdrowie

AKTYWNA FORMA WYPOCZYNKU,TO NAJZDROWSZY WYPOCZYNEK

W zakładce „ruch a dieta”, w której teraz jesteś – znajdziesz wiele ciekawych artykułów dotyczących aktywności fizycznej (zestawy ćwiczeń, newsy fitness, śmieszne filmy itp.). Zdrowe odżywianie + ruch = wymarzona sylwetka.

Schudnij z Ewą Chodakowską – trening zamiast skalpela

chodakowska

 

Chyba każdy już wie, kto się kryje za tym nazwiskiem. W ostatnim czasie, to chyba najbardziej znany trener personalny z którym ćwiczą miliony kobiet na świecie.

A JAKIE SĄ EFEKT? – sprawdź tutaj

Trening z Ewą Chodakowską – to połączenie kardio z ćwiczeniami wzmacniającymi i wyszczuplającymi mięśnie – ćwiczenia cykliczne, krótkie, bardzo intensywne, a dodatkowo wykonywane w zmiennym tempie.

Ćwiczymy 3 razy w tygodniu, po około 45 min.

Cel ćwiczeń: uzyskanie szybkich efektów w jak najkrótszym czasie, oraz pobudzenie organizmu do wytwarzania endorfin (hormonu szczęścia)

Aby treningi nie były monotonne mamy do wyboru:

Czytaj dalej

Motywacja do ćwiczeń – poznaj 7 sprawdzonych sposobów

motywacja1Stosując samą dietę, bez ćwiczeń nie uzyskamy oczekiwanego efektu. Zawsze na początku treningu jesteśmy pełni zapału i chęci do pracy, niestety z czasem ten  zapał opada i pojawia się rutyna. Tym bardziej jeśli nie widzimy efektów. 

Nasz organizm szybko przyzwyczaja się do określonej aktywności i efekty jakie osiągamy nie są już tak widoczne jak na początku. Dlatego tak ważna jest różnorodność i odpowiedni plan ćwiczeń.

 

Jak się zmotywować i co zrobić, aby trening nie był monotonny i przynosił jak najlepsze efekty?

Czytaj dalej

Siłownia z uśmiechem

Nikt nie musi już przypominać, że ruch to  zdrowie.
Obecnie najpopularniejszym miejscem do uprawiania  aktywności fizycznej jest fitness club.
Zobacz jakie typy kobiet możesz tu spotkać – odnalazłaś siebie? 😉

 

źródło: youtube

Zobacz też:

Facebook

Reklama

Miejsce na Twoją reklamę