Porady dietetyczne

 dieta

PORADY DIETETYCZNE
Jeśli nie wiesz w jaki sposób zaplanować dla siebie odpowiednią dietę?
Jak obliczyć dobowe zapotrzebowanie kaloryczne?
Jakie ćwiczenia wybrać, aby osiągnąć wymarzony cel ?

 

ZAPRASZAM NA FORUM
www.forum.zdrowe-odzywianie.com

Udzielę ci indywidualnych wskazówek dzięki, którym szybko zgubisz zbędne kilogramy.
Korespondencja e-mailowa będzie dla ciebie dodatkowym wsparciem oraz motywacją w chwilach kryzysu.

Udzielane przeze mnie rady opierają się na własnych doświadczeniach do których dochodziłam droga prób i błędów.

Zamierzony przeze mnie cel; zrzucenie zbędnych kilogramów oraz uzyskanie pięknej wysportowanej sylwetki został osiągnięty.

Fachowa literatura o tematyce zdrowego odżywiania, diet, oraz ćwiczeń była dla mnie punktem priorytetowym.

Chciałabym podzielić się swoimi doświadczeniami również z Tobą.
Pamiętaj szczupła figura jest w zasięgu twojej ręki…


UWAGA !!! Pisząc do mnie emaile z prośbą o poradę dietetyczną

zgadzasz się na ich opublikowanie na stronie www.skuteczneodzywianie.pl

Dane personalne osób zamieszczone na mojej stronie są przypadkowe.
Zaznaczam, iż nie wszystkie emaile podlegają publikacji.
email: izka@skuteczneodzywianie.pl

2 Responses to Porady dietetyczne

  • Karolina says:

    Witam !
    Generalnie kiedy ide na zakupy, każdy produkt poddaje dokładnemu przebadaniu. Kalorie, zawartość 
    Cwicze regularnie, minimum 4 razy w tygodniu. Najrozniejsze programy Ewy Chodakowskiej, bieganie. Diety jako tako rozpisanej nie mam. Sprawdzajac ile powinnam spozywac kalorii dziennie, wyszlo mi ok. 1700 kcal.
    Waze 50 kg. ( w porywach do 49 ) , mam 23 lata, 164 cm wzrostu. Jem co 3 – 4 godziny, zazwyczaj sa to stale godziny.
    7.30 sniadanie – owsianka. Rozna bo i z orzechami, i błonnikiem. Pozniej zielona herbata.
    11 – drugie sniadanie. Albo to jest banan z jogurtem naturalnym, albo kilka krazkow ryzowych z twarożkiem domowej roboty.
    14 – obiad. Powinien mieć on najwięcej kalorii, jednak u mnie to chyba roznie bywa. Nie jadam miesa. Jeśli już to gotowane ale to w ilości nie większej niż 2 kawaleczki na miesiąc. Nie mogę się jakos do niego przekonać. Zazwyczaj wiec spozywam kasze ( kuskus is my favourite one ), szpinak, dużo warzyw.
    Ok. 17 – podwieczorek to zazwyczaj koktajl. Szpinak + owoce.
    20 lub i po 20 – kolacja. Serek wiejski lub cos lekkiego.

    Mój glowny problem jest taki, ze licze te swoje kalorie, staram się zdrowo odzywiac, cwicze, i owszem – porownujac to jak wygladalam w zeszłym roku a jak wyglądam teraz, widze roznice. Ale nie jest to jeszcze to co by mnie cieszylo. Chcialabym miec pięknie wyrzeźbiony brzuch oraz zgrabne uda i lydki. Uda od zawsze były moim mankamentem. Ciagle wydaje mi się, ze sa za duże.
    Zdarzaja mi się male grzeszki ( lody w okresie letnim, dużo owocow, mam slabosc do orzechow ! ) ale słodyczy nie jem zadnych. A jeśli zjem już loda to jest to oczywiście w ramach posiłku.

    Chodzi mi glownie o to, czy nie mogę osiagnac upragnionego efektu, ponieważ to moja dieta jest nieodpowiednia ? Może za dużo bialka, weglowodanow, orzechow ?

    Pozdrawiam, Karolina

  • Anna says:

    Witam
    Wiem już na prawdę dużo na temat zdrowego odżywiania się i większość tego wprowadziłam w swoje życie. Korzystałam z usług dietetyczki i miałam efekty. Byłam natomiast ciągle głodna i kiedy byłam na etapie zwiększania kalorii wszystko runęło. Dzisiaj jestem jeszcze większa niż jak przed dietą. Nie choruję na nic i nie wiem dlaczego ciągle zmagam się z nadwagą. Jem 5 posiłków dziennie, dużo warzyw i owoców. Nie wiem gdzie jest błąd. Ćwiczę również, niestety nieregularnie. Jednak odżywianie jakie mam i bez aktywności fizycznej nie powinno mnie doprowadzić do 76kg przy 164cm wzrostu. Proszę o jakieś rady.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zobacz też:

Facebook

Reklama

Miejsce na Twoją reklamę