Dobry sposób na wystający brzuszek i boczki

Witam serdecznie, zobaczyłam Pani stronę, sama od kilku dni staram się zdrowo odżywiać i ćwiczyć pół godziny dziennie. Napiszę Pani moje 2 przykładowe jadłospisy, byłabym wdzięczna, jakby mogła pani skorygować ewentualnie błędy:

I jadłospis

śniadanie: owsianka: 50g płatków owsianych, szklanka mleka, banan(zależnie od dnia daję czasem też jabłko z odrobiną cynamonu, truskawki, maliny itd.)
2 śniadanie: 2 kanapki z chlebka pełnoziarnistego z chudą wędlinką, sałatą, pomidorem
obiad: pół piersi z kurczaka smażonej na łyżeczce oliwy + brokuły + sos czosnkowy (mały jogurt naturalny + 2 ząbki czosnku + zioła prowansalskie)
podwieczorek: serek homo naturalny + garść orzechów laskowych
kolacja: 2 jajka na twardo, każde owinięte w plasterek wędlinki + trochę jogurtu naturalnego

II jadłospis:

śniadanie: jajecznica z 3 jaj na łyżeczce oliwy + pomidorek
2 śniadanie: serek homo naturalny + garść orzechów + owoc (2 mandarynki lub pomarańcza)
obiad: sałatka: pół piersi z kurczaka, pół główki sałaty, pomidorek, sos czosnkowy (mały jogurt naturalny + 2 ząbki czosnku + zioła prowansalskie)
podwieczorek: kanapka z chleba pełnoziarnistego + wędlinka i dużo warzyw
kolacja: serek wiejski + dodane pokrojone warzywa

      

Mam 20 lat, 157 cm wzrostu, ważę 57 kg, chciałabym spokojnie i w odpowiednio długim czasie schudnąć do jakiś 50 kg. W zimie moja aktywności fizyczna: 10 minut biegu w miejscu, potem 20 minut ćwiczeń ogólnych. Do tego tańczę sobie w domu towarzysko czasami z chłopakiem (cza-cza, rumba, walc angielski, wiedeński).

Największy problem mam z brzuszkiem i oponką, hula-hop nie potrafię kręcić, zaraz mi spada, może jakieś rady? 😉 Do tego piję dużo wody, 1-2 zielone herbaty dziennie, niesłodzone owocowe herbatki etc. Raz w tygodniu w sobotę lub niedzielę pozwalam sobie na małą przyjemność, jakiś mały wafelek, przeważnie knoppers (ma 13g węglowodanów w 1 batoniku, więc nie tak źle ;). Inaczej bym się chyba rzuciła na górę słodyczy, więc wolę sobie tak 1 raz w tygodniu zjeść 🙂

Czy dobrze postępuję, co mogłaby Pani ewentualnie skorygować?
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za Pani stronę, Sol.

Witam,
Przejrzałam Pani jadłospis i jestem mile zaskoczona. Bardzo dobrze komponuje  Pani posiłki.
W Pani diecie zabrakło mi jedynie ryb i owoców morza.
Warto również włączyć do swoich posiłków brązowy ryż oraz kasze (gryczaną, jęczmienną, jaglaną, kuskus) – posiadają bardzo dużo błonnika i cennych dla organizmu witamin.

W celu redukcji wagi proszę nie przekraczać 1200 kcal dziennie.
Optymalny spadek wagi to 0,5 – 1 kg tygodniowo.

Hula hop doskonale kształtuje talie, pozwala w stosunkowo krótki czasie zmniejszyć obwód brzuszka. Proszą spróbować wykonywać ruchy okrężne kołem jedynie bioderkami przy napiętych mięśniach. Inną metodą na piękny brzuszek jest taniec brzucha. Jeśli nie ma Pani czasu na indywidaulane zajęcia proszę poszukać płytek CD instruktażowych.

POWODZENIA  🙂

Pozdrawiam  Iza

Mam jeszcze jedno pytanie Pani Izo – do tej pory jadłam na śniadanie owsiankę z 50g płatków owsianych. Widziałam jednak na pani stronie, że Pani je 100g płatków. To jakieś 80g węglowodanów, z tym że złożonych, więc dobrze. Czy to nie utrudni mi zrzucenia wagi? Bo powiem szczerze, że po 50g dość szybko robię się głodna. A tak jadłabym 100g, szklankę mleka, jakieś rodzynki, orzechy czy owocek :)Bardzo proszę o odpowiedź, bo rano toleruję jedynie owsiankę, jak wstaję bardzo wcześnie, bo nic innego (zwłaszcza kanapek) nie jestem w stanie przełknąć.

Pozdrawiam Sol

Oczywiście, że nie –  o ile nie przekroczy Pani dziennej wartości kalorycznej.
Z doświadczenie wiem, że jeśli zjemy solidne śniadanie w późniejszych godzinach nie będziemy odczuwać już takiego głodu. Płatki owsiane mają niski indeks glikemiczny, są stopniowo uwalniane, a następnie trawione przez nasz organizm. Dzięki czemu na długo mamy uczucie sytości. Węglowodany zawarte w owsiance dostarczają nam zastrzyk energii na cały dzień.

Pozdrawiam Iza

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

xxx
Zobacz też:
Facebook
Reklama
Miejsce na Twoją reklamę